Analýza projektu 3K karty TIC Klášterec nad Ohří – Bc. Miroslava Gulková
Bc. Miroslava Gulková
Bakalářská práce
Analýza projektu 3K karty TIC Klášterec nad Ohří
Project Analysis 3K card TIC Klášterec nad Ohří.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy projektu 3K karty přiblížit jak maximálně využít potenciál destinace pro rozvoj cestovního ruchu v ní, rozšířit její působení, naplnit vizi a zabezpečit její udržitelnost. Teoretická část shrnuje základní poznatky o marketingu, definici destinace a řízení destinace. V analytické části je samotná realizace projektu, její distribuční cesty, finanční analýza …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s dissertation is based on an analysis of the project 3K card how to maximize the destination's potential for tourism development, to expand its scope, to fulfill the vision and ensure its sustainability. Theoretical part summarizes the basic knowledge about marketing, definition of destination and destination management. Analytical part is the project itself, its distribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8370/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Monika Klímová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GULKOVÁ, Miroslava. \textit{Analýza projektu 3K karty TIC Klášterec nad Ohří}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ikqp8v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Návrh projektu regionální slevové karty
Jitka Plšková -
Marketing destinace cestovního ruchu
Martina Hubačová -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy
Monika BASLOVÁ -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Plzeňského kraje
Nikola AMLEROVÁ -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje
Martina NEČASOVÁ -
Analýza relevance vytvoření společného trhu s plynem v zemích V4 dle návrhu The Gas Target Model for the Visegrad Region
Pavel Svoreň -
Návrh produktů udržitelného cestovního ruchu pro příhraniční region Tachovsko
Michaela Kelemenová