Bc. Dagmar HASÍKOVÁ

Master's thesis

Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

Direct marketing as a tool of the one-to-one communicaton
Abstract:
Téma své diplomové práce jsem si vybrala na základě vlastních zkušeností a praxe v oblasti direct marketingu a přímého prodeje. Již několik let se věnuji provádění této činnosti v oblasti pohostinství a cestovního ruchu. Svou prací se pokusím dokázat možnost využití direct marketingu jako nástroje one- to-one komunikace i v tomto odvětví. V dnešní době rychlého rozvoje informačních technologií jsme …more
Abstract:
I have chosen the topics of my paper on the basis my own experiences and my praxis in di-rect marketing and direct sales. I have been engaged in this activity in the field of catering industry and tourism for several years. With my work I will try to prove the possibility of using direct marketing as a tool for one-on-one communication in this field. In these days of rapid development of information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Identifier: 18522

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HASÍKOVÁ, Dagmar. Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe