Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace – Bc. Dagmar HASÍKOVÁ
Bc. Dagmar HASÍKOVÁ
Diplomová práce
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
Direct marketing as a tool of the one-to-one communicaton
Anotace:
Téma své diplomové práce jsem si vybrala na základě vlastních zkušeností a praxe v oblasti direct marketingu a přímého prodeje. Již několik let se věnuji provádění této činnosti v oblasti pohostinství a cestovního ruchu. Svou prací se pokusím dokázat možnost využití direct marketingu jako nástroje one- to-one komunikace i v tomto odvětví. V dnešní době rychlého rozvoje informačních technologií jsme …víceAbstract:
I have chosen the topics of my paper on the basis my own experiences and my praxis in di-rect marketing and direct sales. I have been engaged in this activity in the field of catering industry and tourism for several years. With my work I will try to prove the possibility of using direct marketing as a tool for one-on-one communication in this field. In these days of rapid development of information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
18522
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HASÍKOVÁ, Dagmar. Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora vnímání atraktivity zaměstnání ve službách pohostinství a cestovního ruchu mezi žáky základních a středních škol
Vlasta Popeláková -
Vliv růstu minimální mzdy na průměrnou mzdu v oborech Ubytování a Stravování a pohostinství v Česku
Lukáš Hruda -
Dopad pandemie Covid-19 na oblast stravovaní a pohostinství v České republice
Veronika Brydláková -
Povědomí, postoje a praktiky podniků cestovního ruchu v cirkulární ekonomice
Anastassiya Matveeva -
Vnímání zelených hotelových aktivit a jejich vliv na hotelové hosty
Miller Miller -
Vinařská turistika a cykloturistika ve Strážnické a Mikulovské oblasti
Anna Vacková -
COVID a genderové dopady na pracovní trh
Lucie Chmelíčková -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková