Klára Falcmanová
Master's thesis
Analýza značky MIXA v České republice
Analysis of the brand Mixa in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je věnována porovnání image a identity kosmetické značky Mixa. Dále se práce zabývá jejím působením na českém trhu (znalostí v rámci cílové skupiny, její oblíbeností a zkušenostmi s ní, vnímanou kvalitou, postojem spotřebitelů a jejich věrností). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, na které praktická část navazuje. Konkrétně jimi jsou prvky značky, funkce značky, povědomí o značce …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on a comparison of image and identity of the cosmetic brand Mixa. Furthermore, the thesis is focused on the performance of the brand on the on the Czech market (knowledge of brand by the target group, its popularity and experience with it, perceived quality, consumer attitude and their loyalty). The theoretical part explains concepts, which are for the practical part essential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 1. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68961
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Jan Tročil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68961
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital