Klára Falcmanová

Master's thesis

Analýza značky MIXA v České republice

Analysis of the brand Mixa in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce je věnována porovnání image a identity kosmetické značky Mixa. Dále se práce zabývá jejím působením na českém trhu (znalostí v rámci cílové skupiny, její oblíbeností a zkušenostmi s ní, vnímanou kvalitou, postojem spotřebitelů a jejich věrností). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, na které praktická část navazuje. Konkrétně jimi jsou prvky značky, funkce značky, povědomí o značce …viac
Abstract:
The diploma thesis is focused on a comparison of image and identity of the cosmetic brand Mixa. Furthermore, the thesis is focused on the performance of the brand on the on the Czech market (knowledge of brand by the target group, its popularity and experience with it, perceived quality, consumer attitude and their loyalty). The theoretical part explains concepts, which are for the practical part essential …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedúci: Květa Olšanová
  • Oponent: Jan Tročil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68961