Mezinárodní strategie společnosti Metro - vybrané problémy – Eliška Zakouřilová
Eliška Zakouřilová
Diplomová práce
Mezinárodní strategie společnosti Metro - vybrané problémy
Metro international's strategy - selected issues
Anotace:
V současné době je zřetelný trend obrody malých obchodů v blízkosti bydliště zákazníků. V této souvislosti formulovala společnost Metro, respektive Makro nový podnikatelský záměr - koncepci small shops / convenience stores (tj. menší prodejny s potravinami a jiným základním zbožím denní potřeby). Proto byl vytvořen a představen projekt Makro Small shops (jehož záměrem je vytvoření jakési "sítě" maloobchodních …víceAbstract:
Currently, there is a clear trend of revival of small shops near the customer's home. In this context, formulated by Metro, or Macro new business idea - the concept of small shops / convenience store (ie, smaller stores with food and other basic commodities of daily use). Therefore, it was created and introduced the project Macro Small shops (where the aim is to create a "network of retail stores under …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20509
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Multimediálny projekt Sociálna sieť
Andrea Bukovská