Marketing kulturních periodik a návrh marketingové strategie magazínu Lógr – Eliška Cibulková
Eliška Cibulková
Diplomová práce
Marketing kulturních periodik a návrh marketingové strategie magazínu Lógr
Marketing of cultural periodicals and proposal of marketing strategy for magazine Lógr
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je zjištění a zhodnocení situace současného stavu marketingu, marketingových aktivit a jejich plánování v praxi českých kulturních periodik a následný návrh marketingové strategie konkrétního časopisu. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti marketingu a marketingového strategického plánování, dále principy situační analýzy, ze které následně vychází plánování …víceAbstract:
The content of this thesis is to identify and assess the situation of the current state of marketing, marketing activities and planning in practice of Czech cultural periodicals and proposal of marketing strategy for particular magazine. The theoretical part provides the basic terms of marketing and marketing strategic planning, principles of situational analysis, which in turn is based on the planning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58491
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2014
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Václav Riedlbauch
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58491
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Zhodnocení marketingové komunikace společnosti base4work s.r.o.
Michaela Koblihová -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz
Samuel Jurica -
Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.
Martina Červinková -
Marketingová strategie VŠFS, o.p.s.
Tereza Nováková -
Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha
Eva Krulišová -
Marketingová strategie České pošty, s.p.
Klára Loayza