Eliška Cibulková

Master's thesis

Marketing kulturních periodik a návrh marketingové strategie magazínu Lógr

Marketing of cultural periodicals and proposal of marketing strategy for magazine Lógr
Abstract:
Obsahem této diplomové práce je zjištění a zhodnocení situace současného stavu marketingu, marketingových aktivit a jejich plánování v praxi českých kulturních periodik a následný návrh marketingové strategie konkrétního časopisu. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti marketingu a marketingového strategického plánování, dále principy situační analýzy, ze které následně vychází plánování …more
Abstract:
The content of this thesis is to identify and assess the situation of the current state of marketing, marketing activities and planning in practice of Czech cultural periodicals and proposal of marketing strategy for particular magazine. The theoretical part provides the basic terms of marketing and marketing strategic planning, principles of situational analysis, which in turn is based on the planning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2014
  • Supervisor: Jan Hanzlík
  • Reader: Václav Riedlbauch

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58491