Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu – Bc. David Jiráček
Bc. David Jiráček
Bachelor's thesis
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Stereotypes in advertising and their impact on product evaluation
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na nejčastější stereotypy, jež se vyskytují v reklamních sděleních, a zkoumá jejich vliv na hodnocení produktu konzumentem. Hlavním cílem práce je prokázání těchto stereotypů a jejich vlivu na hodnocení produktu či služby spotřebitelem. Teoretická část se zaměřuje právě mapováním těch nejčastějších stereotypů a jejich vývojem. Taktéž je popsáno působení těchto stereotypů …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the most common stereotypes that occur in advertising, and examines their impact on consumer evaluation. The main goal of this thesis is to demonstrate these stereotypes and their impact on the evaluation of a product or service by the consumer. The theoretical part focuses on mapping the most common stereotypes and their development. The effect of these stereotypes on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bpdte/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní stereotypy české populace
Mikhail Puzankov -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva -
Economics: Modern Consumer Psychology and Its Impact on Global Economics
Sofiia Krasnobay -
Reprezentace genderových stereotypů v reklamních sděleních
Viktorie Johana Burešová