Možnosti a meze užití metody Videotrénink interakcí v dětských domovech – Mgr. Tereza Černohousová
Mgr. Tereza Černohousová
Diplomová práce
Možnosti a meze užití metody Videotrénink interakcí v dětských domovech
Potentials and Limits of Video Interaction Guiadance in Children's Homes
Anotace:
Možnosti a meze užití metody videotrénink interakcí v dětských domovech Cílem práce bylo popsat metodu videotrénink interakcí v prostředí dětského domova a zjistit, jak ovlivní komunikační dovednosti vychovatele, jeho sebehodnocení, vnímání dětí a vztah k práci. V teoretické části se zabýváme formami péče o dítě. Postupujeme od péče v biologické rodině, přes péči v náhradní rodině až po výchovu v zařízeních …víceAbstract:
Potentials and Limits of Video Interaction Guiadance in Children's Homes The aim of this Paper is to describe application of Video Interaction Guiadance (VIG) in Children's Home. The Theoretical Part defines different ways of taking care of a child. It starts with a biological family, then foster parenting and adoption and ends with institutional care. It focuses on children's homes more in detail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pzovd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Tatjana Bláhová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
SWOT analýza a její on-line video tutoriály
Kristýna Hluchá -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Eva Albrechtová -
Vliv médií na mládež na příkladu zobrazování etnicity ve video hrách
Jiří Chmelař -
Sebepojetí a sebehodnocení nadaných žáků
Kateřina Drechslerová -
Videotrénink interakcí na základní škole praktické
Lenka Novotná -
Využití videotréninku interakcí v rané péči pro děti s PAS
Monika MANDOVCOVÁ