Didaktická hra ve výuce fylogeneze a etnické antropologie – Nicola TUROŠÍKOVÁ
Nicola TUROŠÍKOVÁ
Bakalářská práce
Didaktická hra ve výuce fylogeneze a etnické antropologie
An Educational Game in Teaching Human Phylogeny and Ethnic Anthropology
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření tří autorských didaktických her k tématům fylogeneze člověka a etnická antropologie. Ověření her probíhalo ve dvou paralelních osmých třídách běžné základní školy. Před výukou žáci vyplnili pretest, jehož výsledky ukázaly, že se třídy statisticky významně neliší svými znalostmi ke zvoleným tématům. Náhodně byla vybrána třída, ve které probíhala výuka prostřednictvím …víceAbstract:
An aim of this bachelor's thesis was to create three author's didactic games on the topics of human phylogeny and ethnic anthropology. A verification of the games was taking place in two parallel eighth grades at a regular elementary school. Pupils filled in a pretest before teaching, whose results showed that the classes had not differ statistically significantly in their knowledge of the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Martina Hrušková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TUROŠÍKOVÁ, Nicola. Didaktická hra ve výuce fylogeneze a etnické antropologie. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Přu-ČJu
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy
Eva PAULUSOVÁ -
Užití metody CLIL pro zpracování vybraných témat z fyziologie člověka na 2. stupni základní školy
Denisa NOVOTNÁ -
Didaktická transformace tématu Minerály, horniny a půda na 1. stupni ZŠ
Martin Havlín -
Didaktické zpracování regionálního tématu v učivu 1. stupně na ZŠ Podomí
Anežka Zemánková -
Didaktické využití deskových her ve výuce na 1. stupni ZŠ
Eva Krištofová -
Didaktické využití robotických hraček ve výuce na 1. stupni ZŠ
Vendula Morávková -
Hra je hra je hra
Bára Purmová
Název
Vložil
Vloženo
Práva