Jiří Hajný

Bakalářská práce

Metody umělé inteligence pro hru StarCraft

Methods of Artificial Intelligence for the Game StarCraft
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o Umělé Inteligenci ve real-time strategických hrách a její následné implementaci do hrz StarCraft: Broodwar. Pro vytvoření Umělé Inteligence byly použity algoritmy Minmax, Hierarchical Tasks Networks a další. Na základě tohoto byla vytvořena samostatně fungující Umělá Inteligence s vlatním Micro a Macromanagementem. Tato práce by měla sloužit jako možný nástin pro všechny …více
Abstract:
This bachelor project deals about Artificial Inteligence in real-time strategy games and its implementation into the game Starcraft: Broodwar. To creation of Artificial Inteligence were used algorithms like Minmax, Hierarchical Task Networks ets. Bases on this there was created fully functional Artificial Inteligence with its own Micro and Macromanagement. This bachelor project can be used as potentional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Roman Meca
  • Oponent: Petr Lukáš

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava