Metody umělé inteligence pro hru StarCraft – Jiří Hajný
Jiří Hajný
Bakalářská práce
Metody umělé inteligence pro hru StarCraft
Methods of Artificial Intelligence for the Game StarCraft
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o Umělé Inteligenci ve real-time strategických hrách a její následné implementaci do hrz StarCraft: Broodwar. Pro vytvoření Umělé Inteligence byly použity algoritmy Minmax, Hierarchical Tasks Networks a další. Na základě tohoto byla vytvořena samostatně fungující Umělá Inteligence s vlatním Micro a Macromanagementem. Tato práce by měla sloužit jako možný nástin pro všechny …víceAbstract:
This bachelor project deals about Artificial Inteligence in real-time strategy games and its implementation into the game Starcraft: Broodwar. To creation of Artificial Inteligence were used algorithms like Minmax, Hierarchical Task Networks ets. Bases on this there was created fully functional Artificial Inteligence with its own Micro and Macromanagement. This bachelor project can be used as potentional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108895
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Roman Meca
- Oponent: Petr Lukáš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Použití metod multiagantních systémů pro implementaci umělé inteligence v real-time strategiích
David FIEDLER -
Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry
Jan NÉMETH -
Použití metod multiagantních systémů pro implementaci umělé inteligence v real-time strategiích
David FIEDLER -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Alona Tomusiak -
Umělá inteligence v trestním řízení
Dominik Maxa -
Umělá inteligence jako nástroj růstu konkurenceschopnosti MSP
Fraňková Fraňková -
Umělá inteligence a ambivalentní podstata života 3.0 v digitalizované společnosti
Petr Krčál -
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
Klára Radiven