Ortografická úroveň webových stránek, tiskopisů a propagačních materiálů soukromých společností – Lydie KADĚROVÁ
Lydie KADĚROVÁ
Bakalářská práce
Ortografická úroveň webových stránek, tiskopisů a propagačních materiálů soukromých společností
Orthographic level of websites, printed matters and promotional materials of private companies
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje ortografické úrovni propagačních materiálů soukromých společností, konkrétně cestovních kanceláří a firem zabývajících se výrobou a montáží oken. Úvodní teoretická kapitola objasňuje problematiku grafické podoby jazyka a českého pravopisu. Praktickou část práce tvoří analýza shromážděných tištěných i elektronických reklamních materiálů. Zaměřuje se na nejčastěji se vyskytující …víceAbstract:
The present thesis deals with the orthographic level of promotional materials released by private companies, namely by travel agencies and companies trading in production and installation of windows. The opening, theoretical, chapter explains the issues of graphic representation of language and Czech orthography. The practical part presented herein features an analysis of collected printed and electronic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: PhDr. Lucie Radková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADĚROVÁ, Lydie. \textit{Ortografická úroveň webových stránek, tiskopisů a propagačních materiálů soukromých společností}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ilyj5x/.
Jak správně citovat práci
KADĚROVÁ, Lydie. Ortografická úroveň webových stránek, tiskopisů a propagačních materiálů soukromých společností. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Podoba krátkých textových zpráv v češtině
Lucie LÉNERTOVÁ -
Překlad propagačních materiálů oční kliniky Gemini do ruštiny (s translatologickým komentářem)
Ellen ŠARMANOVÁ -
Zefektivnění pracovního procesu vybrané společnosti během pandemie Covid-19
Tabášková Tabášková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Vliv marketingu vztahů na chování zákazníků společnosti SIGNAL-nábytek
Filip Novák -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová