Jan Zíka

Bakalářská práce

Analýza masmediální komunikace na trhu farmaceutických přípravků

Analysis of mass media communication on the market of pharmaceutical products
Anotace:
Cílem této práce je analýza vývoje masmediální komunikace na trhu farmaceutických příspěvků, a to v období 2010–2018. Analýza masmediální komunikace je provedena v tradičních masových médiích – televize, rozhlas a tisk. Na základě provedené literární rešerše jsou v teoretické části shrnuty současné poznatky v oblasti reklamy a trhu farmaceutických přípravků. Poté následuje část věnující se metodice …více
Abstract:
The aim of this work is an analysis of the development of mass media communication in the field of pharmaceutical products of the time period 2010-2018. The mass media communication analysis covers traditional means of mass media – television, radio and the press. The theoretical part summarises present findings in the field of advertisement and market of pharmaceutical products based on a research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Vladimír Přibyl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76392