Analýza masmediální komunikace na trhu farmaceutických přípravků – Jan Zíka
Jan Zíka
Bakalářská práce
Analýza masmediální komunikace na trhu farmaceutických přípravků
Analysis of mass media communication on the market of pharmaceutical products
Anotace:
Cílem této práce je analýza vývoje masmediální komunikace na trhu farmaceutických příspěvků, a to v období 2010–2018. Analýza masmediální komunikace je provedena v tradičních masových médiích – televize, rozhlas a tisk. Na základě provedené literární rešerše jsou v teoretické části shrnuty současné poznatky v oblasti reklamy a trhu farmaceutických přípravků. Poté následuje část věnující se metodice …víceAbstract:
The aim of this work is an analysis of the development of mass media communication in the field of pharmaceutical products of the time period 2010-2018. The mass media communication analysis covers traditional means of mass media – television, radio and the press. The theoretical part summarises present findings in the field of advertisement and market of pharmaceutical products based on a research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Vladimír Přibyl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Vstup produktu na farmaceutický trh v onkologickém segmentu v ČR
Lucie Hnyková -
Zavedení inovativního léčivého přípravku na farmaceutický trh ČR
Lenka Spurná -
Uvedení generického produktu na farmaceutický trh ČR
Jolana Guňková -
Farmaceutický trh Ruské federace a investiční možnosti firmy Block, a.s.
Vojtěch Navrátil -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová