Význam prvků komunikace pro práci manažera – Bc. Petra Šnáblová
Bc. Petra Šnáblová
Diplomová práce
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Importance of communication elements for management
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá významem jednotlivých prvků komunikace pro práci manažera. Komunikace je důležitou a nedílnou součástí každodenního osobního i pracovního života. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část práce je věnována literární rešerši, která obsahuje přehled problematiky managementu a komunikace. Pozornost je věnována tématům samotného managementu, manažerských rolí a funkcí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with importance of communication elements for manager´s work. Communication has important role in everyday´s personal and work life. This thesis consists of two main parts. The first part of this thesis is divided into literature review, which contains summaries of management and communication problematics. Attention is paid to topics such as management and its functions, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Appropriate business communication styles and techniques for an Human Resources Management department
Polina Bobyleva -
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík -
Komunikační bariéry a pravidla efektivní komunikace mezi učitelem a žákem
Martina PAŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva