Tvorba neformálního kurikula - integrovaná terénní výuka v modelové oblasti formou cykloturistiky – Mgr. Martin Ouda
Mgr. Martin Ouda
Diplomová práce
Tvorba neformálního kurikula - integrovaná terénní výuka v modelové oblasti formou cykloturistiky
Creation of Non-formal Curriculum - Integrated Field Work in a Model Area by Cycling
Anotace:
Úvodní část vychází fyzické a socioekonomické geografie a týká se modelové oblasti. Druhá část začleňuje administrativně-právní podmínky organizace terénní výuky. Třetí část začleňuje tvorbu cyklotrasAbstract:
The facts in the introduction come mainly from physical and social-economy geography and specialize on the model area. The second section addresses administratively-jurdical specification of fieldwork organization. The third part covers makeing cycling trails.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gjql1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OUDA, Martin. \textit{Tvorba neformálního kurikula - integrovaná terénní výuka v modelové oblasti formou cykloturistiky}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/im4c79/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Petr Kluska -
Možnosti motivace a aktivizace žáků ZŠ a SŠ k učivu rovnice a nerovnice
Lenka Vaňková -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Hodnocení a sebehodnocení pohybové gramotnosti u žáků 2. stupně ZŠ a srovnání vesnické a městské školy
Aneta SLÁMOVÁ -
Míra informovanosti žáků a studentů posledních ročníků ZŠ a SŠ o drogách a drogových závislostech
Andrea Šťastná -
Prevence vadného držení těla u leváků a praváků při zrychleném růstu v období puberty a adolescence
Aneta Nedomová -
Analýza názorů žáků a učitelů ZŠ a SŠ na začlenění žáků se sluchovým postižením do běžných tříd
Nikola Leblochová