Mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby – Markéta Konvičková
Markéta Konvičková
Bachelor's thesis
Mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby
Intergenerational Differences in Consumer Behaviour on the Pop Music Market
Anotácia:
Bakalářská práce popisuje mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby. Teoretická část je věnována vývoji trhu populární hudby a hudebních nosičů, dále pak popisuje nákupní chování spotřebitelů jednotlivých generací. Praktická část obsahuje popis sběru dat kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro následnou analýzu spotřebitelského chování generace X a Y na trhu populární …viacAbstract:
Bachelor's thesis describes the intergenerational differences in consumer behaviour on the pop music market. The theoretical part is devoted to the development of the market of pop music and music sales, and also describes changes in consumer behavior of each generation. The practical part contains a description of the data collection of qualitative and quantitative research for subsequent analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113179
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedúci: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONVIČKOVÁ, Markéta. \textit{Mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/im4t3g/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Klára Sladká -
Zavedení nového produktu na vinařský trh
Ondřej Karady