Vzorové hodiny hudební výchovy u žáků s nadáním na prvním stupni základní školy – Bc. Daniela KOPLÍKOVÁ
Bc. Daniela KOPLÍKOVÁ
Diplomová práce
Vzorové hodiny hudební výchovy u žáků s nadáním na prvním stupni základní školy
Model music lessons with gifted primary school pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou vzorových hodin hudební výchovy ve třídě pro žáky s nadáním na prvním stupni základní školy. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Obsah teoretické části představuje základní teoretická východiska oblasti nadání. Zabývá se pohledem na proces vzdělávání žáků s nadáním, charakterizuje jejich specifika a popisuje principy práce s těmito žáky. Využívá poznatků …víceAbstract:
This thesis is dedicated to creation of model music lessons for gifted primary school pupils. The thesis is devided to theoretical and empirical part. The theoretical part presents the basic concept of theoretical starting point for education of gifted children. The thesis deals with the process of education for gifted pupils, it characterizes the specifics of such and education and it describes how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Kružíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPLÍKOVÁ, Daniela. Vzorové hodiny hudební výchovy u žáků s nadáním na prvním stupni základní školy. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství hudební výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Žák s mimořádným nadáním na prvním stupni základní školy
Zuzana GALÍČKOVÁ -
Metody práce a možnosti podpory žáků s nadáním a mimořádným nadáním na vybrané ZŠ v Plzeňském kraji
Petra HOLEČKOVÁ -
Inovativní metody a možnosti výuky chemického názvosloví v 8. ročníku ZŠ
Kateřina Hoffmannová -
Inovativní metody výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků na 2. stupni základní školy
Linda SUCHÁNKOVÁ -
Inovativní metody výuky ve vzdělávání zdravotnických pracovníků a zdravotnických záchranářů
Roman VALENTA -
Inovativní metody výuky vybraných slovních druhů na 1. stupni ZŠ
Hana BUBLÍKOVÁ -
Inovativní metody při výuce společenskovědních témat na středních odborných školách
Daniela Součková
Název
Vložil
Vloženo
Práva