Umělecké disciplíny v reklamě a jejich vzájemný přínos – Bc. BcA. Petra Pokorná
Bc. BcA. Petra Pokorná
Diplomová práce
Umělecké disciplíny v reklamě a jejich vzájemný přínos
Artistic disciplines in advertising and their mutual benefit
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem „Umělecké disciplíny v reklamě a jejich vzájemný přínos“. Obsah práce se věnuje rozboru reklamy z pohledu estetiky, její funkce, normy a hodnoty a rozebírá je z obecného pohledu estetiky a ve spojitosti s reklamou. Dále popisuje možnosti tvorby reklamního vizuálu s využitím uměleckých postupů a technik. Analyzuje působení vybraných vizuálních umění v reklamě prostřednictvím …víceAbstract:
In this thesis I am engaged in theme "Artistic disciplines in advertising and their mutual benefits". Content of the final work is devoted to analysis of advertising from the perspective of aesthetics, its functions, norms and values, as discussed in general terms of aesthetics and in connection with advertising. It also describes the possibility of making the advertising visuals using artistic techniques …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s86hm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Využití humoru a vtipu v oblasti MK
Josef KOLÁŘ -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková