Barbora Stejskalová

Bakalářská práce

Využití myšlenkových map ve výuce angličtiny

Usage of mind maps in teaching English
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o využití myšlenkových map ve výuce, které je teoreticky popsáno v její první části společně s historií a základními principy. Mentální mapování je alternativní formou zaznamenávání lidských myšlenek, které svou podstatou oponuje klasickému lineárnímu stylu zápisu. Formou akčního výzkumu tedy hledám instance, v nichž je vhodné tuto techniku použít z hlediska výuky, ale …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of mind maps in teaching and learning, which is theoretically described in its first part, along with history and basic principles. Mind mapping is an alternative form of recording thoughts, which by its nature opposes the classic linear style of notation. During an action research, I am trying to define instances in which it is appropriate to use this technique …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: Doc. PhDr. Zdeněk Starý, CSc.
  • Oponent: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT College

AKCENT College

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk