Partitura v edukačním procesu – Bc. Daniela MIŘIŇOVSKÁ
Bc. Daniela MIŘIŇOVSKÁ
Master's thesis
Partitura v edukačním procesu
Score in educational process
Anotácia:
Práce se zabývá pojmy edukační proces a partitura. Dále se zaměřuje na autory, kteří se věnovali skladbám pro děti s následným využitím v praxi - tedy provedení partitury v hodinách hudební výchovy s následným vyhodnocením a prověřením práce s partiturou pomocí dotazníků.Abstract:
The diploma thesis deals with the concepts of educational process and score. It also focuses on authors who wrote for children with use in practice - performing a score in the music lessons followed by evaluation and verification of working with musical score by questionnaires.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jarmila Šiřická
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIŘIŇOVSKÁ, Daniela. Partitura v edukačním procesu. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary Schools / UAJ-UHV
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hudební tvorby ve virtuální realitě: Případová studie hudební platformy Museverse
Viola Saláková -
Netradiční hudební nástroje v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Pavla RICHTERKOVÁ -
Rytmické hudební nástroje napříč kontinenty jako téma projektového vyučování v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Helena BRZÁKOVÁ -
Metodika hry na lovecké hudební nástroje
Lenka Kořenská -
Hudební nástroj boomwhackers a jeho využití v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ
Tereza WEICHTOVÁ -
Experimentálního hardwarový hudební nástroj, převádějící údaje ze senzorů na zvolené hudební parametry
Stanislav Šindler -
Alternativní hudební nástroje ve výuce hudební výchovy na 2. stupni ZŠ a gymnáziích
Karolína SKUHROVCOVÁ -
Výchovné postoje k dítěti s mentálním postižením, jeho sourozencům a jejich vliv na edukační proces
Lucie Lehovcová
Názov
Vložil
Vložené
Práva