The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry – Simona Makovská
Simona Makovská
Diplomová práce
The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry
Vplyvy online a offline marketing na spotřebitelské chování v telekomunikačním průmyslu Spojených arabských emirátech
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dopadem online a offline marketingu. Tyto vplivy jsou zkoumány v podmínkách Spojených arabských emirátů a telekomunikačního průmyslu. Cílem této práce je identifikovat dopady online a offline marketingových nástrojů na chování spotřebitelů v SAE telekomunikačním průmyslu. Hlavní přidanou hodnotu práce je přináší primární výzkum, který byl proveden na vzorke 100 respondentů …víceAbstract:
The master thesis is concerned with the impact of online and offline marketing. These effects are researched in the conditions of United Arab Emirates and its telecommunication industry. The goal of the thesis is to identify the effects of offline and online marketing tools on consumer behavior in the UAE telecommunication industry. The main added value of the thesis is brought through primary research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Gina Cook
- Oponent: Markéta Lhotáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50635
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková -
Analýza vlivu trendů v kávovém průmyslu na chování spotřebitele
Eliška Jandová -
Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu
Jana Mikolášová -
Vliv brandu na chování spotřebitele v textilním průmyslu
Josef Vinš -
Vliv influencerů na chování spotřebitele v České republice v letech 2021 až 2022
Lukáš Semrád -
Faktory ovlivňující chování českého spotřebitele v oblasti udržitelného oděvního průmyslu
Kateřina Vykuková -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Analýza chování spotřebitele elektronických cigaret
Roman Pustějovský