Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu – Bc. Dominika Plháková, DiS.
Bc. Dominika Plháková, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Marketing expenses and their impacts on the amount of the turnover
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou marketingových výdajů a jejich vlivem na velikost obratu firmy. Představuje analýzu marketingové strategie firmy od jejího vzniku až do současnosti. Představeny jsou také konkrétní krátkodobé aktivity marketingových výdajů a jejich okamžité vyhodnocení a reagování na jejich vývoj. Pozornost je mimo jiné zaměřena také i na dlouhodobé cíle, jejich plnění a vliv …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to describe the topic of marketing expenses and its impact on a company's turnover. It introduces the analysis of the strategy of the marketing company from its establishment to the present. Presented are also particular short-term activities of marketing expenses and its immediate assesment and reaction to their progress. The focus is on long-term targets, their fulfillment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sihyh/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Occupancy planning - Efektivní plánování obsazenosti kancelářských prostor
Lenka Pospíšilová