Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu – Bc. Dominika Plháková, DiS.
Bc. Dominika Plháková, DiS.
Bakalářská práce
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Marketing expenses and their impacts on the amount of the turnover
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou marketingových výdajů a jejich vlivem na velikost obratu firmy. Představuje analýzu marketingové strategie firmy od jejího vzniku až do současnosti. Představeny jsou také konkrétní krátkodobé aktivity marketingových výdajů a jejich okamžité vyhodnocení a reagování na jejich vývoj. Pozornost je mimo jiné zaměřena také i na dlouhodobé cíle, jejich plnění a vliv …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to describe the topic of marketing expenses and its impact on a company's turnover. It introduces the analysis of the strategy of the marketing company from its establishment to the present. Presented are also particular short-term activities of marketing expenses and its immediate assesment and reaction to their progress. The focus is on long-term targets, their fulfillment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sihyh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Occupancy planning - Efektivní plánování obsazenosti kancelářských prostor
Lenka Pospíšilová