Komparace kresby dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí intaktních – Marcela STAŇKOVÁ
Marcela STAŇKOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace kresby dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí intaktních
Comparison of drawing of kindergarten school children with special educational needs and intact children
Abstract:
Přítomnost prekonceptů je možné identifikovat prostřednictvím vhodných výzkumných metod, jako je například dětská kresba, u dětí navštěvujících předškolní zařízení. Hlavním cílem bakalářské práce bylo stanovit úroveň prekonceptů dětí mateřských škol o trávicí soustavě a taky identifikovat vliv vybraných proměnných na úroveň prekonceptů. Proměnnými byly přítomnost speciálních vzdělávacích potřeb, věk …moreAbstract:
The presence of preconceptions could be identified through appropriate research methods, such as children's drawing, in children attending preschool institutions. The main aim of the bachelor thesis was to determine the level of preconceptions of kindergarten children about the digestive system and also to identify the influence of selected variables on the level of preconceptions. The variables were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAŇKOVÁ, Marcela. \textit{Komparace kresby dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí intaktních}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/in052i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STAŇKOVÁ, Marcela. Komparace kresby dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí intaktních. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková