Cena a cenová politika organizace – Ing. Alena Kalousková, DiS.
Ing. Alena Kalousková, DiS.
Bakalářská práce
Cena a cenová politika organizace
Price and pricing of the organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá cenou a cenovou politikou organizace. V teoretické části práce řeší teoretické otázky, jako je objasnění pojmů ceny a cenové politiky, cílů, metod a strategií při stanovení ceny, inflace, životního cyklu produktu a další s tímto související problematiky. V praktické části se už potom práce zaměřuje na stanovení ceny a cenové politiky v konkrétní příspěvkové organizaci …víceAbstract:
This baccalaureate work deal with price plus price policy organization planning. In theoretic volume of work smoothing - out theoretic questions, such as illumination conceptions awards plus price fixing department policy, aims, methods plus policy at fixing the price, inflation, life cycle product and next herewith related problems. In practical parts already then work survey on fixing the price plus …víceKlíčová slova
Klíčová slova cenová politika externí faktory interní faktory cena nákladové orientovaná cena cena orientovaná na konkurenci cena podle hodnoty vnímané zákazníkem cena orientovaná na poptávku cenová strategie sbírání smetany cenová strategie pronikání na trh cenová strategie svazování cen cenová strategie založená na psychologickém principu inflace inflace tažená poptávkou inflace tažená nabídkou index spotřebitelských cen index cen výrobců deflátor hrubého domácího produktu cenová elasticita poptávky životní cyklus produktu. Keywords pricing policy external factors internal factors price load oriented price price orientated toward competition price ad valorem sensation consumer price orientated toward demand pricing strategy market skimming pricing strategy penetration on market pricing strategy knotting prices pricing strategy based on psychological principle inflation inflation pulled demand inflation pulled offer CPI – Consumer Price Index producer price indices Gross Domestic Product deflator price demand elasticity life cycle product.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y61v0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Cenová strategie firmy
Tomáš Černý -
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Integrovaný leadership s důrazem na sociálně psychologické aspekty jako přístup k ovlivnění loajality zaměstnanců.
Tomáš Dania -
A Pricing Strategy for the Pharmaceutical Industry by Using Price Discrimination
Emilia Isabella Immonen -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Price discrimination in the airline industry - what are the advantages of dynamic pricing system for airways?
Ahmet Can Özkan