Nejfrekventovanější slova a slovní spojení v českém bulváru – Bc. Jana HEREJKOVÁ
Bc. Jana HEREJKOVÁ
Master's thesis
Nejfrekventovanější slova a slovní spojení v českém bulváru
The most frequent words and phrases in Czech tabloid
Abstract:
Práce přináší poznatky o slovní zásobě bulvárních deníků Blesk a Aha!. Na základě excerpce a analýzy jakyzového materiálu byl sestaven frekvenční slovník bulvárních periodik.Abstract:
The work brings knowledge of vocabulary and flash tabloid newspaper Aha!. Based on excerpts from linguistic material and analyzing the frequency dictionary was compiled tabloid newspapers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2012
Accessible from:: 11. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEREJKOVÁ, Jana. Nejfrekventovanější slova a slovní spojení v českém bulváru. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / ČJ-Ov
Theses on a related topic
-
Porovnání jazykových prostředků ve zpravodajství tzv. seriózního a bulvárního tisku
Tereza Zychová -
Lexikální expresivita se zvláštním ohledem na hodnocení ve sportovním zpravodajství bulvárního, populárního a seriózního tisku
Eliška NOVÁKOVÁ -
Doping na Olympijských hrách - obraz ruských sportovců v britském tisku
Marta Ramešová -
Charakteristika rozvitých přívlastkových konstrukcí v současné publicistice (jejich frekvence, typy, postavení)
Martina BOČKOVÁ -
Frekvence a formy vyjadřování příslovečného určení v současné publicistice
Lucie BLÁBOLOVÁ -
Adverbiale modi - druhy, výskyt a frekvence v textech současné publicistiky
Jitka HOFMEISTEROVÁ -
Výskyt a frekvence frazeologických jednotek v současné publicistice
Lucie RYPÁČKOVÁ -
Typy a frekvence anglicismů v tištěné publicistice pro rodiny s dětmi
Marie Březková