Analýza kampaně s využitím prostředků podpory prodeje k znovuotevření maloobchodu Dům Barev – Bc. Jan Říha
Bc. Jan Říha
Bachelor's thesis
Analýza kampaně s využitím prostředků podpory prodeje k znovuotevření maloobchodu Dům Barev
An Analysis of a campaign for the reopening of the retail store Dům Barev utilizing sales support resources
Abstract:
Předmětem této práce je analýza konkrétní kampaně zaměřené na podporu prodeje při příležitosti přestěhování a znovuotevření maloobchodní prodejny Dům Barev. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů nástrojů komunikačního mixu a typům maloobchodních subjektů. Důraz je především kladen na vysvětlení pojmu podpora prodeje, její výhody a nevýhody, výběr realizátora, testování a realizace, včetně hodnocení …moreAbstract:
This thesis deals with an analysis of a specific campaign to promote sales on the occasion of relocation and reopening of the retail store “Dům Barev” (House of Colors). The theoretical part focuses on explaining the concept of communication mix tools and types of retail entities. The emphasis is placed primarily on the notion of promotion, its advantages and disadvantages, the implementer selection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o2f77/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍHA, Jan. \textit{Analýza kampaně s využitím prostředků podpory prodeje k znovuotevření maloobchodu Dům Barev}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/in9fcx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989
Monika PEŠOUTOVÁ -
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Lenka ŘÍMSKÁ -
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Zuzana DOBŠÍČKOVÁ -
Systém podpory prodeje potravin v kamenných a internetových maloobchodech
Tereza Malá -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov