Bc. Jan Říha

Bachelor's thesis

Analýza kampaně s využitím prostředků podpory prodeje k znovuotevření maloobchodu Dům Barev

An Analysis of a campaign for the reopening of the retail store Dům Barev utilizing sales support resources
Abstract:
Předmětem této práce je analýza konkrétní kampaně zaměřené na podporu prodeje při příležitosti přestěhování a znovuotevření maloobchodní prodejny Dům Barev. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů nástrojů komunikačního mixu a typům maloobchodních subjektů. Důraz je především kladen na vysvětlení pojmu podpora prodeje, její výhody a nevýhody, výběr realizátora, testování a realizace, včetně hodnocení …more
Abstract:
This thesis deals with an analysis of a specific campaign to promote sales on the occasion of relocation and reopening of the retail store “Dům Barev” (House of Colors). The theoretical part focuses on explaining the concept of communication mix tools and types of retail entities. The emphasis is placed primarily on the notion of promotion, its advantages and disadvantages, the implementer selection …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní