Návrh systému měření loajality zákazníků ve společnosti zaměřené na zemědělskou produkci – Martin Peška
Martin Peška
Diplomová práce
Návrh systému měření loajality zákazníků ve společnosti zaměřené na zemědělskou produkci
Design of a Customer Loyalty Measurement System in a Company Focused on Agricultural Production
Anotace:
Diplomová práce se zabývá měřením loajality zákazníků ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou definovány klíčové oblasti: zákazník, spokojenost, loajalita a reklamace. V praktické části je pak představena společnost a realizován výzkum spokojenosti a loajality u 27 klíčových zákazníků společnosti ze segmentu restaurací a 8 velkoobchodů. Dotazníkové šetření u je doplněno metodou řízených rozhovorů …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the measurement of customer loyalty in a selected company. In the theoretical part, key areas are defined: customer, satisfaction, loyalty and complaints. In the practical part, the company is presented and satisfaction and loyalty research is carried out among the company's 27 key customers from the restaurant segment and 8 wholesalers. The questionnaire survey is supplemented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/150445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Zdenka Hofbruckerová
- Oponent: Jaroslav Nenadál
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠKA, Martin. \textit{Návrh systému měření loajality zákazníků ve společnosti zaměřené na zemědělskou produkci}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ing9om/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost a zpětná vazba zaměstnanců v podniku
Aneta Elišková -
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Zuzana Kodýdková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Karolína Matějková -
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Patricia Böhmová