Marketingová situační analýza hotelu Betlem Club – Bc. Radka Zikova
Bc. Radka Zikova
Diplomová práce
Marketingová situační analýza hotelu Betlem Club
Marketing situation analysis of the hotel Betlem Club
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou situační analýzou hotelu Betlem Club, jejíž vypracování je jejím hlavním cílem. Vedlejším cílem je na základě skutečností vyplývajících z jednotlivých analýz získat potřebné informace k navržení nové strategie vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Betlem Club. Diplomová práce je pojata teoreticko-empirickou metodou. V teoretické části je pozornost věnována …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is primary to make a marketing situation analysis of the hotel Betlem Club. Secondary, on the basis of the facts risen from the analysis, the aim is also to obtain the informations needed for suggesting a new strategy for the hotel Betlem Club. This step should lead to the increasing of the competitiveness of the hotel Betlem Club. My diploma thesis is composed of two parts …víceKlíčová slova
Marketingová situační analýza cestovní ruch hotelnictví marketingový mix služby marketing služeb konkurenceschopnost marketingové prostředí strategie. Keywords Marketing situation analysis tourism hospitality marketing mix services specifics of the hotel services competitiveness marketing environment strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b3ots/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Worksheets for the 3rd part of the oral exam of the state Maturita exam in English for the field of Hotel and Tourist Industry at the Secondary School and Higher Professional School of Travel and Tourism and method of their preparation./Pracovní listy 3.části ústní zkoušky státní maturity z angličtiny pro obor Hotelnictví a turismus na SŠ a VOŠ cestovního ruchu a metodika jejich zpracování
Kateřina FILIPOVÁ -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o.
Michaela Lusková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Lucie Ludvíková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o.
Romana Čejková