Uplatňování Komenského zásad z pohledu učitelů v současné české škole – Kryštof MACZKO
Kryštof MACZKO
Bakalářská práce
Uplatňování Komenského zásad z pohledu učitelů v současné české škole
Applying Comenius principles from the perspective of teachers in contemporary Czech schools
Anotace:
Tato bakalářská práce, se zabývá stěžejním dílem Učitele Národů, Jana Amose Komenského, a jeho formulací didaktických zásad, podle kterých se řídíme i dnes, byť už ne v takovém znění, jak je formuloval. Také zde jsou zmíněny zásady, tak jak je známe v moderním pojetí. V bakalářské práci je také zmíněn odkaz Jana Amose Komenského ne úplně typickém prostředí. V závěru bakalářské práce je uveden výzkum …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the seminal work of the Teacher of Nations, Jan Amos Comenius, and his formulation of didactic principles that we still follow today, although not in the way he formulated them. The principles as we know them in the modern sense are also mentioned here. The thesis also mentions the legacy of John Amos Comenius in a not entirely typical setting. In the conclusion of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACZKO, Kryštof. Uplatňování Komenského zásad z pohledu učitelů v současné české škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - Historie (se zaměřením na vzdělávání, pro SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
JAN PALACH - didaktické zásady a možnosti ve výuce dějepisu
Zdeňka PAŘÍZKOVÁ -
Pojetí hudební výchovy podle Jana Amose Komenského
Jan CAJTHAML -
Exkurze jako nástroj propojení výuky s praxí.
Jan NASTOUPIL -
Pracovní prostředí učitele ZŠ využívajícího a nevyužívajícího ICT v každodenní praxi
Jan Drobný -
Návrh vhodných pohybových aktivit pro dospělé obézní jedince
Jan PYSKATÝ -
Generace tzv. "buřičů" - didaktická interpretace
Jan Křeček -
Jan Amos Komenský a jeho význam pro výchovu
Helena Zajacová -
Jan Amos Komenský a jeho význam pro výchovu
Marie Skopalová