Bc. Petra KOTENOVÁ

Master's thesis

POUŽITÍ PÍSNÍ A ŘÍKANEK JAKO POMŮCKY STUDENTŮM S VÁZÁNÍM SLOV

USING SONGS AND RHYMES TO HELP LEARNERS OF ENGLISH WITH CONNECTED SPEECH
Abstract:
This thesis deals with connected speech in English and how it can be improved when using songs and rhymes. In the theoretical background chapter, the term connected speech is described, individual aspects of connected speech are explained and possible ways and reasons of using songs and rhymes in English lessons. The second part of the thesis describes the classroom research carried out at the elementary …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá mluveným projevem v anglického jazyka a jak může být zlepšen používáním písní a říkanek. V teoretické části je vysvětlen pojem connected speech, prvky, které jej tvoří a možné způsoby a důvody k používání písní a říkanek v hodinách anglického jazyka. Praktická část práce se zabývá výzkumem, který byl realizován za základní škole. JEho výsledky jsou popsány pomocí grafů …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Libuše Lišková, M.A.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOTENOVÁ, Petra. POUŽITÍ PÍSNÍ A ŘÍKANEK JAKO POMŮCKY STUDENTŮM S VÁZÁNÍM SLOV. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/