Edukativní aplikace s využitím Unreal Engine – Bc. Petr Vavřínek
Bc. Petr Vavřínek
Bakalářská práce
Edukativní aplikace s využitím Unreal Engine
Educational application using Unreal Engine
Anotace:
Tato bakalářská práce přibližuje čtenáři pojmy jako herní engine, edukativní aplikace a další spojené technologie či pojmy s vývojem her. Vysvětluje, jaký je proces vývoje her, co jsou to herní enginy se zaměřením na Unreal Engine. Poukazuje na vizuální programování jeho výhody a nevýhody. Je zde i část, kdy se práce věnuje využití počítačových her ve vzdělání a jeho dopady na rozvoj, ať už pozitivní …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces the reader to concepts such as game engines, educational applications, and other related technologies or terms in game development. It explains the game development process and focuses on game engines, particularly the Unreal Engine. It highlights the advantages and disadvantages of visual programming. There is alsoa section dedicated to the use of computer games in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Daniela Ponce, Ph.D.
- Oponent: Ing. Milan Kořínek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Porovnání herních engine pro vývoj počítačových her
Ayman Abdullah Jawhar -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj her pro mobilní zařízení s využitím herního prostředí Unity
Marek Orosz -
Software Reliability Growth Models for Open Source Software
Radoslav Mičko
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
6. 6. 2023
Kohout, J.
6. 6. 2023