Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Bc. Barbora Kailová, DiS.
Bc. Barbora Kailová, DiS.
Master's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotácia:
Důvodem volby tématu vlivu značek na spotřebitele je aktuálnost změny pozice tradičních značek na trhu a posouzení změny jejich účinku. Cílem diplomové práce je určit přínos značek ze strany obchodníka a jejich hodnotu pro spotřebitele. Značka je v tomto případě vázána na drogistický sortiment nabízený pod značkami privátními. Zvažována je efektivita produkování výrobků privátních značek a metody jejich …viacAbstract:
The topic of brand influence on consumer has been chosen due to currently changing situation on the market and to assess a change of its effects. The aim of this diploma thesis is to discover assets on the side of business and value for consumer. In this case the brand is regarded in relation to chemist’s assortment offered under private labels. Effectiveness of private-label goods production and methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Kupní chování spotřebitele
Kristýna Vodová -
Kupní chování generace X/Y/Z
Kryštof-Adam DUBSKÝ -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Štěpán Pleyer -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitelů
Dana Vladyková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Markéta Mašatová
Názov
Vložil
Vložené
Práva