Bc. Eliška Semelová

Master's thesis

Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana

Marketing Strategy Optimization at the Hotel Lesana
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh na optimalizaci marketingové strategie podniku, konkrétně Hotelu Lesana, který poskytuje služby v oblasti cestovního ruchu. Součástí návrhu efektivnější marketingové strategie je marketingový výzkum. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část představuje a charakterizuje …more
Abstract:
The main topic of this thesis is to propose a marketing strategy for a company with the name Hotel Lesana which provides services in the field of tourism. A marketing research is included in the diploma thesis and it is important for more efficient marketing strategy. The theoretical part deals with the use of marketing tools in the field of hotel services. The practical part of this thesis presents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Semelová, Eliška. Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN