Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana – Bc. Eliška Semelová
Bc. Eliška Semelová
Master's thesis
Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana
Marketing Strategy Optimization at the Hotel Lesana
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh na optimalizaci marketingové strategie podniku, konkrétně Hotelu Lesana, který poskytuje služby v oblasti cestovního ruchu. Součástí návrhu efektivnější marketingové strategie je marketingový výzkum. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část představuje a charakterizuje …moreAbstract:
The main topic of this thesis is to propose a marketing strategy for a company with the name Hotel Lesana which provides services in the field of tourism. A marketing research is included in the diploma thesis and it is important for more efficient marketing strategy. The theoretical part deals with the use of marketing tools in the field of hotel services. The practical part of this thesis presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Semelová, Eliška. Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman -
Návrh zlepšení marketingové komunikace firmy Nábytek Stach na sociální síti Facebook
Michaela STACHOVÁ -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Finanční analýza v budování konkurenční výhody podniku
Jana Trusinová -
Konkurenční výhoda podniku - analýza vybraného podniku
Petr Kuchař -
Konkurenční výhoda podniku - analýza vybraného podniku
Vladimír Demčík