Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana – Bc. Eliška Semelová
Bc. Eliška Semelová
Diplomová práce
Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana
Marketing Strategy Optimization at the Hotel Lesana
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh na optimalizaci marketingové strategie podniku, konkrétně Hotelu Lesana, který poskytuje služby v oblasti cestovního ruchu. Součástí návrhu efektivnější marketingové strategie je marketingový výzkum. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část představuje a charakterizuje …víceAbstract:
The main topic of this thesis is to propose a marketing strategy for a company with the name Hotel Lesana which provides services in the field of tourism. A marketing research is included in the diploma thesis and it is important for more efficient marketing strategy. The theoretical part deals with the use of marketing tools in the field of hotel services. The practical part of this thesis presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Semelová, Eliška. Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Nikola Havelková -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman -
Návrh zlepšení marketingové komunikace firmy Nábytek Stach na sociální síti Facebook
Michaela STACHOVÁ -
Finanční analýza v budování konkurenční výhody podniku
Jana Trusinová -
Konkurenční výhoda podniku - analýza vybraného podniku
Petr Kuchař -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska