Odporúčanie k úspešnému pôsobeniu na slovenskom trhu pre firmu Pneu Vraník využitím nástrojov marketingového mixu – Monika KORMANOVÁ
Monika KORMANOVÁ
Bachelor's thesis
Odporúčanie k úspešnému pôsobeniu na slovenskom trhu pre firmu Pneu Vraník využitím nástrojov marketingového mixu
Recommendation to successful activity on slovak market for company Pneu Vranik with using of marketing mix tools.
Abstract:
The object of the thesis is to clarify the issue of retreaded tires, how to arouse interest of customers towards retreaded tires and how to increase the sale of the retreated tires of the company Pneu Vranik that is situated in Slušovice near Zlin on the Slovak market. In the theoretical part we define the terms such as marketing and marketing mix of servi-ces. The second chapter is aimed at the research …moreAbstract:
Cieľom mojej bakalárskej práce je ozrejmiť problematiku protektorovaných pneumatík, čím vzbudiť záujem u zákazníkov o protektorované pneumatiky a ako zvýšiť predaj protektorov firmy Pneu Vraník, ktorá sa nachádza v Slušoviciach pri Zlíne, na slovenskom trhu. V teoretickej časti sú definované pojmy ako marketing a marketingový mix služieb. Druhá kapitola je zameraná na výskum a ciele výskumu zahraničného …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier:
11815
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORMANOVÁ, Monika. \textit{Odporúčanie k úspešnému pôsobeniu na slovenskom trhu pre firmu Pneu Vraník využitím nástrojov marketingového mixu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/invrdk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KORMANOVÁ, Monika . Odporúčanie k úspešnému pôsobeniu na slovenskom trhu pre firmu Pneu Vraník využitím nástrojov marketingového mixu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Plnenie konvergenčných kritérií Slovenskom pre vstup do eurozóny
Jana Moňaková -
Vstup do eurozony a střední podnik v ČR: pro a proti
Kateřina Vetchá -
Vliv ekonomické krize vyvolané pandemií COVID-19 na schopnost České republiky plnit maastrichtská konvergenční kritéria při vstupu do Evropské měnové unie
Adéla HENDRYCHOVÁ -
Analýza ČR z hlediska plnění kritérií pro vstup do evropského měnového systému
Libor VLČEK -
Vliv ekonomické krize vyvolané pandemií COVID-19 na schopnost České republiky plnit maastrichtská konvergenční kritéria při vstupu do Evropské měnové unie
Adéla HENDRYCHOVÁ -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Diana Borgesová