Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí – Bc. Michal Žižlavský
Bc. Michal Žižlavský
Diplomová práce
Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí
Possibilities of Utilization of Branding Approach in Political Science and its Application on Czech Political Environment
Anotace:
Prezentovaná diplomová práce se věnuje problematice brandingu a jeho aplikace v rámci politického prostředí. Její teoretická část se soustředí na možnost využití brandingového přístupu v rámci politologie a odhalení základního mechanismu, na jakém branding funguje. Její praktická část poté využívá konceptu osobnosti značky vytvořeného Jennifer Aaker a upraveného Garethem Smithem pro výzkum osobností …víceAbstract:
Presented diploma thesis deals with branding and its application within the political environment. The theoretical part of the thesis focuses on the possibility of utilization of branding approach in the political science and revelation of the mechanism how it functions. The practical part then utilises the Brand Personality concept created by Jennifer Aaker and modified by Gareth Smith to explore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cx9ot/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Development of Party Ideology: Analysing the evolution of the Czech Pirate Party program.
Jorge Eugene Sulwey -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The life cycle of party pledges in Czech coalition governments
Petra Svačinová -
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
Jana Kušnírová -
Czech Cultural Standards from Vietnamese Perspective in Study and Work Environment
Nguyen Ba Nguyen -
Osobnost jako značka
Lukáš Vaďura -
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Kristýna Kučerová -
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Daniela Nemravová