Zuzana Stará

Master's thesis

Měření efektivnosti Public Relations aktivit na českém trhu

Measurement of efectiveness Public Relations activities on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce pojednává o oblasti Public Relations s důrazem na problematiku měření efektivnosti PR aktivit. Teoretická část práce se zaměřuje na porovnání metod a nástrojů měření efektivnosti PR aktivit v České republice a v zahraničí. Praktická část se zabývá zmapováním aktuálního přístupu českých firem realizujících PR činnosti k oblasti PR s důrazem na měření efektivnosti PR aktivit společně …more
Abstract:
The thesis deals with the field of Public Relations with an emphasis on the issue of measurement of the effectiveness of PR activities. The theoretical part of the thesis focuses on the comparison of methods and instruments of measurement the effectiveness of PR activities in the Czech Republic and abroad. The practical part deals with the mapping of the current approach of the Czech firms implementing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 2. 2011
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Anna Šámalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23356