Karin Mészárosová

Bachelor's thesis

Integrácia marketingového a obchodného oddelenia v podniku

Integrace marketingového a obchodního oddelení v podniku
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá tématem Integrace marketingového a obchodního oddělení v podniku. Jejími hlavními cíli je představit možnosti, jak propojit tyto dvě oddělení v společnosti a to, jaké výhody toto propojení může přinést. Teoretická část práce se věnuje definování a vymezení hlavních cílů v marketingu a obchodě a tomu, jaké jsou rozdíly a průniky mezi nimi. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního …more
Abstract:
The Bachelor thesis presents the topic of Integration of marketing and sales department in the company. Its main objectives are to introduce the ways as how to link these two departments in the company and what benefits does this link yield. The theoretical part concerns the definition and specification of the key marketing and sales objectives including the differences and overlaps between them. The …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá témou Integrácie marketingového a obchodného oddelenia v podniku. Jej hlavnými cieľmi je predstaviť možnosti, ako prepojiť tieto dve oddelenia v spoločnosti a to, aké výhody toto prepojenie môže priniesť. Teoretická časť práce sa venuje definovaniu a vymedzeniu hlavných cieľov marketingu a obchodu a tomu, aké sú rozdiely a prieniky medzi nimi. Praktická časť skúma metódou …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Miroslav Richter

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50526

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management