Bc. Robert Böhm, BSBA

Master's thesis

Marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR prostřednictvím sociálních sítí

Marketing Activities of Hyundai ČR Company on Social Networks
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítích v automobilovém průmyslu. V teoretické části se věnuje on-line komunikaci a sociálním sítím obecně. V praktické části pak analyzuje marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR na sociálních sítích. Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace marketingových aktivit společnosti na sociálních sítích. Pro práci byly stanoveny následující …more
Abstract:
This diploma thesis is concerned with usage of social networks in automotive industry. In theoritical part on-line communication and social networks are described. Practical part is focused on marketing activities of Hyundai ČR Company on social networks. The goal of this thesis is to propose an optimalization of the company´s marketing communication on social networks. There are two hypotheses set …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní