Marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR prostřednictvím sociálních sítí – Bc. Robert Böhm, BSBA
Bc. Robert Böhm, BSBA
Master's thesis
Marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR prostřednictvím sociálních sítí
Marketing Activities of Hyundai ČR Company on Social Networks
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítích v automobilovém průmyslu. V teoretické části se věnuje on-line komunikaci a sociálním sítím obecně. V praktické části pak analyzuje marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR na sociálních sítích. Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace marketingových aktivit společnosti na sociálních sítích. Pro práci byly stanoveny následující …moreAbstract:
This diploma thesis is concerned with usage of social networks in automotive industry. In theoritical part on-line communication and social networks are described. Practical part is focused on marketing activities of Hyundai ČR Company on social networks. The goal of this thesis is to propose an optimalization of the company´s marketing communication on social networks. There are two hypotheses set …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bwwau/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Theses on a related topic
-
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Efektivnost srovnávací reklamy společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.
Marcela Tomášková -
Strategická analýza Hyundai Motor Czech s.r.o.
Michael Brabec -
Analýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.
Linda Říhová -
Vliv korejské firemní kultury ve vybrané korejské firmě působící v ČR (Případová studie Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.)
Dominika ŠVECOVÁ -
Ocenění společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o. s posouzením ESG
Barbora Hlinková -
Antimobbingová politika, prevence a intervence se zřetelem na společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o.
Radka PAVELKOVÁ -
Finanční analýza společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.
Prokop-Kašpar Záruba