Petra Smolková

Master's thesis

Obchodní koncept společnosti Kofola a.s. s přihlédnutím k CSR

Sales concept and CSR of company Kofola a.s.
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo charakterizovat obchodní koncept společnosti Kofola a.s. a zjistit, zda veřejnost tuto společnost vnímá jako společensky odpovědnou. Teoretická část se zabývá trhem nealkoholických nápojů v České republice a historií společnosti. Praktická část je věnována charakteristice obchodního konceptu společnosti, jejím CSR aktivitám a vlastnímu výzkumu.
Abstract:
The aim of this master thesis is to characterise sales concept of company Kofola a.s. and analyse the perception of CSR activities of this company. The theoretical part focuses on the non-alcoholic-beverages market and history of the company. The main task of the practical part is to analyse the sales concept and to provide information about the CSR activities of the company and their perception by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2020
  • Supervisor: Štěpán Müller
  • Reader: Petr Procházka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79664

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod