Obchodní koncept společnosti Kofola a.s. s přihlédnutím k CSR – Petra Smolková
Petra Smolková
Master's thesis
Obchodní koncept společnosti Kofola a.s. s přihlédnutím k CSR
Sales concept and CSR of company Kofola a.s.
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo charakterizovat obchodní koncept společnosti Kofola a.s. a zjistit, zda veřejnost tuto společnost vnímá jako společensky odpovědnou. Teoretická část se zabývá trhem nealkoholických nápojů v České republice a historií společnosti. Praktická část je věnována charakteristice obchodního konceptu společnosti, jejím CSR aktivitám a vlastnímu výzkumu.Abstract:
The aim of this master thesis is to characterise sales concept of company Kofola a.s. and analyse the perception of CSR activities of this company. The theoretical part focuses on the non-alcoholic-beverages market and history of the company. The main task of the practical part is to analyse the sales concept and to provide information about the CSR activities of the company and their perception by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79664
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2020
- Supervisor: Štěpán Müller
- Reader: Petr Procházka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod