Huai Yin Wang

Diplomová práce

Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan

Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Anotace:
Social media has transformed the communication between business and customers and become a vital marketing communication tool for firms to facilitate customer engagement. The objective of the thesis is to compare the post strategies of the top four convenience store franchises in Taiwan on Facebook and Instagram and to identify certain social media posts characteristics, including post timing, post …více
Abstract:
Social media has transformed the communication between business and customers and become a vital marketing communication tool for firms to facilitate customer engagement. The objective of the thesis is to compare the post strategies of the top four convenience store franchises in Taiwan on Facebook and Instagram and to identify certain social media posts characteristics, including post timing, post …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Efthymia Kottika

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88384