Ing. Šárka MACHÁLKOVÁ

Diplomová práce

Projekt na zvýšení prodejnosti produktů životního pojištění u pojišťovny Aviva

Improving the Aviva Insurance Company´s life insurance policy sales
Anotace:
Předmětem této práce je vytvoření projektu na zvýšení prodejnosti produktů životního pojištění u pojišťovny Aviva. V této práci je vysvětlen pojem pojišťovnictví, pojištění a je zde popsaný dosavadní vývoj na českém a evropském pojistném trhu. Tato práce dále obsahuje mnoho dalších pojmů z oblasti životního pojištění. V praktické části jsou analyzovány současné podmínky a základní faktory, které určitým …více
Abstract:
The object of this work is improving the Aviva Insurance Company´s life insurance policy sales. The work explains the concept of insurance system, insurance and describes Czech and European insurance market trends. This work contains many other concepts from the sphere of life insurance. The practical part includes market data analysis and fundamental factor analysis, which in a way influence insurance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Zveřejnit od: 4. 5. 2009
Identifikátor: 12710

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHÁLKOVÁ, Šárka. Projekt na zvýšení prodejnosti produktů životního pojištění u pojišťovny Aviva. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance