Algoritmy na YouTube a jejich marketingový význam – Bc. František Hájek
Bc. František Hájek
Master's thesis
Algoritmy na YouTube a jejich marketingový význam
YouTube Algorithms and Their Marketing Value
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá algoritmy na YouTube a jejich marketingovým významem. V práci je popsán fenomén influencer marketingu se zaměřením na YouTubery. Je charakterizován portál YouTube, jeho služby a popularita. Je vysvětlen pojem YouTuber, uvedena je charakteristika YouTuberů, jejich kategorie a další specifika. Řešena je monetizace videí YouTuberů, reklamní spolupráce a legislativní aspekty tohoto …viacAbstract:
The diploma thesis deals with YouTube's algorithm and its marketing significance. The phenomenon of influencer marketing focused on YouTubers is described in the thesis. Then, the portal YouTube, its services and popularity are characterised. The concept YouTuber is explained. Furthermore, the characteristic of YouTubers, their categories and other specifics are mentioned. Next, monetization of YouTuber …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hájek, František. Algoritmy na YouTube a jejich marketingový význam. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Jan Benčík -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Elen Ingerlová -
Influencer marketing na Instagramu
Tereza MASTÍKOVÁ -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan
Názov
Vložil
Vložené
Práva