Pokyny k podnikání: případová studie české firmy zdůrazňující nejdůležitější kroky při obchodování – Tereza SLABÁ
Tereza SLABÁ
Bakalářská práce
Pokyny k podnikání: případová studie české firmy zdůrazňující nejdůležitější kroky při obchodování
Guidelines to doing business: A case study of a Czech firm to highlight the most important business issues
Abstract:
Téma této bakalářské práce zní Pokyny k podnikání: případová studie české firmy zdůrazňující nejdůležitější body při podnikání. V první části práce je představena společnost, která je příkladem české firmy, a vysvětluje základní podstatu podnikání. Druhá část je rozdělena do tří celků, které sehrávají nejdůležitější roli při podnikání. Každý úsek se skládá z praktické a teoretické části, které jsou …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Guidelines to doing business: A case study of Czech firm highlighting the most important business issues. The first part of the thesis introduces the company, which is used as an example of Czech firm, and explains the core ideas of business. The second part is divided into three segments which play an important role when doing business. Every section is composed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Alok Kumar, M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLABÁ, Tereza. \textit{Pokyny k podnikání: případová studie české firmy zdůrazňující nejdůležitější kroky při obchodování}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ioxqk4/.
Jak správně citovat práci
SLABÁ, Tereza. Pokyny k podnikání: případová studie české firmy zdůrazňující nejdůležitější kroky při obchodování. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - francouzština
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané firmy
Lucie Hudíková -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
Veronika Decsyová -
Návrh marketingové strategie pro vstup nového výrobku na trh
Zuzana Tichá -
Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení
Monika FARSKÁ -
Marketingová strategie firmy
Petr Winkler -
Získávání zákazníků v e-commerce: Využití metod data mining
Pavel MATIČKA -
Zahájení podnikání v oblasti online jazykových kurzů pro ukrajinsky mluvící
Vitaliia Holubka