Problematika tvorby a využití učební opory pro výuku segmenntových reflexních masáží – Bc. Romana Hlinecká
Bc. Romana Hlinecká
Master's thesis
Problematika tvorby a využití učební opory pro výuku segmenntových reflexních masáží
The issue of the creation and use of educational material for teaching segment reflexology massage
Anotácia:
Diplomová práce „Problematika tvorby a využití učební opory pro výuku segmentových reflexních masáží“ se v první částí zabývá zhodnocením dostupných učebních textů vhodných pro výuku segmentové reflexní masáže, a to z hlediska jejich vlastností a didaktické vybavenosti. V následující kapitole je popsáno výzkumné šetření, jehož cílem bylo zjistit, které výukové materiály a učební metody preferují žáci …viacAbstract:
The diploma thesis “The issue of the creation and use of educational material for teaching segment reflexology massage” deals in the first part with the evaluation of accessible teaching texts suitable for teaching segment reflex massages from the point of their quality and didactic equipment. In the following part is described the survey which task was to find out which teaching materials and teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tpmlx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2016
- Vedúci: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Supplementary Materials for Teaching English Vowels and Consonants
Pavel Nikl -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Using Video Recordings as Teaching Materials
Marie Majerová -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
Implementation of Different Teaching Methods at Vocational Secondary Schools
Martin Takáč -
Reflexní masáž, využití ve sportovní praxi - videoprogram
Vít SLUPSKÝ -
Sledování bolestivých stavů cervikokraniální oblasti při aplikaci reflexní masáže
Barbora VOKOUNOVÁ