Ing. Petr Cichra

Bakalářská práce

Využití sociální koncepce při rozvoji rodinného penzionu

Use of social concept in the development of family guest house
Anotace:
Práce je zaměřena na získání nových zákazníků a zvýšení tržního podílu pro konkrétní nově vzniklý rodinný penzion návrhem vhodné strategie, do které budou implementovány prvky sociální marketingové koncepce. Analýzou prostředí, trhu a segmentací zákazníků následně sestavit marketingový a komunikační mix, jejichž prioritou bude zákazníkem vnímaná hodnota.
Abstract:
The work is focused on acquiring new customers and increase market share for a particular newly established family run guest house design appropriate strategies to be implemented elements of social marketing concepts. Environment analysis, market and customer segmentation followed up a marketing and communication mix, whose priority is customer perceived value.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
  • Oponent: Ing. Milan Polák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem