Využití sociální koncepce při rozvoji rodinného penzionu – Ing. Petr Cichra
Ing. Petr Cichra
Bakalářská práce
Využití sociální koncepce při rozvoji rodinného penzionu
Use of social concept in the development of family guest house
Anotace:
Práce je zaměřena na získání nových zákazníků a zvýšení tržního podílu pro konkrétní nově vzniklý rodinný penzion návrhem vhodné strategie, do které budou implementovány prvky sociální marketingové koncepce. Analýzou prostředí, trhu a segmentací zákazníků následně sestavit marketingový a komunikační mix, jejichž prioritou bude zákazníkem vnímaná hodnota.Abstract:
The work is focused on acquiring new customers and increase market share for a particular newly established family run guest house design appropriate strategies to be implemented elements of social marketing concepts. Environment analysis, market and customer segmentation followed up a marketing and communication mix, whose priority is customer perceived value.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/istl5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Milan Polák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové koncepce firmy pro komunikaci na sociálních sítích
Diana Kolovratníková -
Koncepce rozvoje sportovního areálu SC Ostrava
Daniel FILO -
Koncepce rozvoje sportovního oddílu Mažoretky TOM Krokodýl Ostrava
Jiří SZÜCS -
Koncepce rozvoje fotbalového klubu TJ Spálov, z. s.
David TRNEČKA -
Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě
Patrícia Dubovská -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová